Webáruház készítés és webshop webes bolt

Tehát nem egy katalógus oldalt, amibe bele spammelték pont azt a kulcsszót. Nagyon sok ilyen olyan rendszer van, ami nem tartalmaz igazából értékes információt, de megtalálható a releváns kulcsszavakkal. Ezek az oldalak csökkentik a felhasználói élményt, és ezzel közvetve még Neked is kárt okoznak. A harmadik ok pedig az, hogy kulcsszó kutatás közben találhatsz olyan területeket, amin ugyancsak sikeres lehet a webáruház. Tehát nem csak az, amit Te kitaláltál, hanem a kulcsszó kutatás során találsz olyan kulcsszavakat, olyan fogalmakat, olyan témákat, amelyekre ugyancsak válaszolni tudsz, amivel foglalkozik a weboldalad, vagy van rá terméked.
Kulcsszavak és a Google a webáruház készítés alapjai.
Nézzük meg akkor először is a keresőforgalmat. A Google keresője 97%- ban uralja Magyarországot. A maradék 3 % pedig egyéb másodlagos keresőket használ. A statisztikák azt mutatják, hogy aki rákeres egy kulcsszóra, vagy kulcsszó párosra az az első tízet nézi meg, tehát azt látja, és nagyon magas hányaduk az első háromra kattint rá.

This entry was posted in webáruház készítés and tagged . Bookmark the permalink.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!